Op dit moment heb ik sinds (april 2010) een eenmanszaak waarmee ik diensten lever en handel. Vanwege de risico's in de handel is mij geadviseerd een bv op te richten. Ik zou graag alleen de handel in een bv onderbrengen, eventueel met een partner. De diensten wil ik vanwege de startersaftrek in een eenmanszaak houden. Is dit toegestaan en wat zijn de haken en ogen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DeBeek
DeBeek
Op dit moment heb ik sinds (april 2010) een eenmanszaak waarmee ik diensten lever en handel. Vanwege de risico's in de handel is mij geadviseerd een bv op te richten. Ik zou graag alleen de handel in een bv onderbrengen, eventueel met een partner. De diensten wil ik vanwege de startersaftrek in een eenmanszaak houden. Is dit toegestaan en wat zijn de haken en ogen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40100-deelnemen-in-bv-naast-een-eenmanszaak-met-andere-activiteit/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag