Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis op het gebied van verdienmodellen. Ik loop al een tijdje met een idee
dat ongeveer volgens het principe van de 'Hotelbon' werkt. Deze ondernemer verdient zijn geld door hotelkamers aan te bieden van hotels die in het laagseizoen zitten of in dagen dat veel kamers niet verhuurd worden.
Maar volgens welk verdienmodel werkt dit principe?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
OndernemerZH
OndernemerZH
Beste Ondernemers,
Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis op het gebied van verdienmodellen. Ik loop al een tijdje met een idee
dat ongeveer volgens het principe van de 'Hotelbon' werkt. Deze ondernemer verdient zijn geld door hotelkamers aan te bieden van hotels die in het laagseizoen zitten of in dagen dat veel kamers niet verhuurd worden.
Maar volgens welk verdienmodel werkt dit principe?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40251-verdienmodel-voor-interessant-idee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag