Ik ben enkele weken geleden begonnen met een niche webshop die enkel en alleen gericht is op telefoon hoesjes voor de htc one x.
Ik heb dit zo specifiek mogelijk gehouden voor seo tactieken. Er komen binnenkort nog enkele webshops bij die weer gefocust zijn op andere type telefoons. De adviezen/kritieken die ik hier zal krijgen leren mij direct lessen voor de shops die ik nog aan het bouwen ben.
Het gaat om de site www.htconexhoesje.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
- een leverancier gezocht
- een webshop gemaakt bij Luondo
- header laten ontwerpen
- linkbuilding
- on page seo
- facebook pagina aangemaakt
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
ik wil met onder andere deze site zorgen voor wat extra inkomen, ik verwacht niet te kunnen leven van 1 webshop die enkel gericht is op 1 type telefoon maar in de toekomst hoop ik een redelijk inkomen te genereren als ik meer van deze webshops tegelijk heb draaien.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
mijn webshop onderscheidt zich op de volgende gebieden:
- specifiek gericht op de htc one x
- alleen accessoires van bekende a-merken
- geen verzendkosten
- transparante niet goed geld terug zichtbaarheid
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback is welkom.
Ik zou vooral graag wat feedback willen horen over:
- eerste indruk (welk gevoel krijgt u bij de site als u binnen 1 seconde moest antwoorden)
- de gebruiksvriendelijkheid van de site
- het uiterlijk van de site
Zoals gezegd is alle feedback welkom, er zal ongetwijfeld wat tussen zitten waar ik zelf niet aan heb gedacht. Dat is juist de kracht van deze rubriek volgens mij.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
adrie3
adrie3
Omschrijving van je concept:
Hoi allemaal
Ik ben enkele weken geleden begonnen met een niche webshop die enkel en alleen gericht is op telefoon hoesjes voor de htc one x.
Ik heb dit zo specifiek mogelijk gehouden voor seo tactieken. Er komen binnenkort nog enkele webshops bij die weer gefocust zijn op andere type telefoons. De adviezen/kritieken die ik hier zal krijgen leren mij direct lessen voor de shops die ik nog aan het bouwen ben.
Het gaat om de site www.htconexhoesje.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
- een leverancier gezocht
- een webshop gemaakt bij Luondo
- header laten ontwerpen
- linkbuilding
- on page seo
- facebook pagina aangemaakt
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
ik wil met onder andere deze site zorgen voor wat extra inkomen, ik verwacht niet te kunnen leven van 1 webshop die enkel gericht is op 1 type telefoon maar in de toekomst hoop ik een redelijk inkomen te genereren als ik meer van deze webshops tegelijk heb draaien.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
mijn webshop onderscheidt zich op de volgende gebieden:
- specifiek gericht op de htc one x
- alleen accessoires van bekende a-merken
- geen verzendkosten
- transparante niet goed geld terug zichtbaarheid
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback is welkom.
Ik zou vooral graag wat feedback willen horen over:
- eerste indruk (welk gevoel krijgt u bij de site als u binnen 1 seconde moest antwoorden)
- de gebruiksvriendelijkheid van de site
- het uiterlijk van de site
Zoals gezegd is alle feedback welkom, er zal ongetwijfeld wat tussen zitten waar ik zelf niet aan heb gedacht. Dat is juist de kracht van deze rubriek volgens mij.
Bij voorbaat dank voor de moeite :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40404-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag