Geplaatst: 4 oktober 200420 j Oracle 4 berichten 0 Trofeeën 2 Reputatie Hallo, Wat moet ik precies bewaren tav contante ontvangsten? Ik werk met een kasstelsel en uitsluitend met particulieren. Moet ik verplicht van die ouderwetse contantbonnen uitgeven? Of kan ik ook voldoen door het gewoon dagelijks bij te houden in een spreadsheetje. Ik schrijf tot nu toe geen contantbonnen uit, maar hou het bij in een spreadsheetje. Alvast bedankt. Johan
Geplaatst: 4 oktober 200420 j bratpack 196 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Kijk eens op www.belastingdienst.nl en zoek op bewaarplicht. Kan niet anders dan dat het antwoord erop staat! Edwin Bratpack internetdiensten & internet marketing www.bratpack.nl
Geplaatst: 4 oktober 200420 j 2thePoint 1.1k berichten 8 Trofeeën 8 Reputatie De belastingdienst is g**l op contantbonnen en dan het liefst doorgenummerd. Hun idee daarachter is; dat je misschien meer dingen ontvangen zou kunnen hebben dan je nu opgeeft door doorgenummerde contantbonnen te hebben (vergelijk het met het verplichte factuurnummer en de bankafschriften) Niet echt waterdicht maar zo willen ze het graag. Verplicht is het niet maar het voorkomt een boel gerotzooi bij een evt controle. Egbert Punter
Oracle
Hallo,
Wat moet ik precies bewaren tav contante ontvangsten? Ik werk met een kasstelsel en uitsluitend met particulieren.
Moet ik verplicht van die ouderwetse contantbonnen uitgeven? Of kan ik ook voldoen door het gewoon dagelijks bij te houden in een spreadsheetje.
Ik schrijf tot nu toe geen contantbonnen uit, maar hou het bij in een spreadsheetje.
Alvast bedankt.
Johan