• 0

Vergroten naamsbekendheid

Beste lezer,

 

Mijn vraag gaat over naamsbekendheid vergroten met zeer minimale middelen. Heb op dit forum al een discussie gelezen maar de brance (uitvaart) ligt voor mijn gevoel wat lastiger. De eerste diensten die worden aangeboden (ong. 1 juni 2013) zijn dig, overlijdensadvertenties en een module ontwikkelt voor uitvaartverzorgers om via de site rouwkaarten te maken en in eigen beheer uit te printen. Acquisitie bij uitvaartverzorgers zal een onderdeel zijn van. Mijn vraag is vooral gericht op het bereiken van de massa.

 

Natuurlijk is social media een middel maar heb het gevoel dat dat niet snel gaat (misschien tips voor verbetering)

Eigenlijk ben ik op zoek naar een ludieke actie waardoor over mijn dienstverlening wordt gesproken.

 

www.overlijdensadvertentie.nu

 

Alvast bedankt,

 

Martin Kwast

 

 

avatar_voor_youtube.thumb.jpg.7e3b74fcbbd2e8345bcae7ac643401d5.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor reactie. Wanneer iemand overleden is kunnen nabestaanden via de uitvaartverzorger een overlijdensadvertentie op mijn site plaatsen of de rouwkaart als advertentie plaatsen. De rouwkaart kan samen met nabestaaden worden opgesteld en in eigen beheer door uitvaartverzorger worden uitgeprint. Indien niet in eigen beheer uitgeprint kan worden, kan dit worden verzorgt door onze huisdrukker.

 

Er wordt een persoonlijke pagina van de overledene aangemaakt waarbij het de bedoeling is (nu nog niet mogelijk) dat andere mensen een advertentie kunnnen bijplaatsen om medeleven te tonen (eigenlijk net als in krant maar nu gebundeld op 1 pagina)

 

Link naar reactie
  • 0

Willekeurige pagina? Dat is de essentie van mijn vraag! Vergroten van naamsbekendheid zorgt er dus voor dat het geen willekeurige pagina is. En poll is tijdelijk. Verkooppraatjes kan ik mij wat minder goed in vinden maar dat is gevoelskwestie.

 

Begrijp uit de reactie dat je geen overlijdensadvertentie op internet zou plaatsen. Neem in ieder geval je feedback mee.

 

Martin

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Begrijp uit de reactie dat je geen overlijdensadvertentie op internet zou plaatsen.

 

 

Daar heb ik geen probleem mee. In een passende omgeving. Als onderdeel van een service waarbij ik self-service een tekst in een gepast kader kan plaatsen, adressen e/o emails van vrienden en bekenden kan toevoegen en drukwerk of mails (snel) kan laten verzenden, eventueel met doorplaatsing in door mij aangegeven social media. En een doorkopelling naar relevante (regionale) dagbladen.

 

Zo'n Rouwkaart 2.0, lijkt me een prima service.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik snap al niks van de site.....als je deze zin voor mij naar Nederlands kunt vertalen zijn we al ergens:

 

"Overlijdensadvertentie.nu streeft ernaar om haar platform te informeren over het overlijden van een dierbare, informatie te verstrekken over zaken die samenhangen met overlijden en een online platform aan te bieden waarbij producten, dienstverlening en klant centraal staat. "

 

Opzich denk ik dat wat je wilt aanbieden best een nuttige dienst kan zijn, maar je site is een zooitje, sorry dat ik het zo zeg. Ik kan er echt zelfs niet een beetje wijs uit worden wat je aan wilt bieden.

 

Daarnaast eens met twabla, in essentie is rouwkaart 2.0 best een goed idee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.