• 0

Wanneer onderneemt de KvK wat tegen "NL ONDERNEEMT B.V." ?

Er zijn de laatste jaren regelmatig artikelen verschenen over de wijze van handelen bij "Nederlandonderneemt".

 

O.a. binnen Hallo van de KvK is er door een aantal ondernemers aangegeven dat de handelswijze van genoemde onderneming minimaal naar oplichting riekt.

 

Zelf heb ik, onwetend van het voorgaande, in eerste instantie positief gereageerd op een telefonische benadering.

Op 3 december 2012 heb ik een email verstuurd waarin ik duidelijk heb gemaakt dat ik af zag van het aanbod.

Nog dezelfde dag ontving ik van Nederlandonderneemt een bevestiging van mijn opzegging en de mededeling dat de verzonden factuur "als niet verzonden beschouwt mocht worden".

 

Per 25 januari 2013 ontving ik een betalingsherinnering. Hierop heb ik direct gereageerd met een kopie van de ontvangen email en vervolgens heb ik op 30 januari een excuus ontvangen en ben ik in het gelijk gesteld.

 

Tot mijn verbazing ontving ik gisteren echter een sommatie van "GLN Brouwer Gerechtsdeurwaarders" inzake de vermeende openstaande factuur van "NL Onderneemt B.V."

 

Nu ben ik niet bevreesd voor de gevolgen van een en ander maar vraag ik mij toch wel af wat de KvK nu onderneemt tegen deze onderneming die jaar op jaar ondernemers op het verkeerde been zet ?

 

Heeft iemand daar een antwoord op ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    6 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.