Een medewerker van ons gaat in Zweden werken en wonen, in opdracht van ons.
We willen een medewerker een dagelijkse vergoeding (van 20 euro) geven voor het eten wat hij koopt (supermarkt)
We willen dit vooruit doen, zodat hij niet elk bonnetje hoeft te bewaren als die naar de supermarkt is geweest.
Deze kosten vallen niet onder de extraterritoriale kosten, aangezien het iets is wat de werknemer in Nederland ook zelf zou moeten kopen (?!) en de werknemer valt niet onder de 30% regeling omdat deze niet aan de voorwaarden voldoet...
Toch willen we deze kosten voor de werknemer vergoeden.
Hoe moeten we hier nu mee omgaan?
En/of waar kunnen we dit nu het beste in verwerken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AaronZ
AaronZ
Beste mensen,
Een medewerker van ons gaat in Zweden werken en wonen, in opdracht van ons.
We willen een medewerker een dagelijkse vergoeding (van 20 euro) geven voor het eten wat hij koopt (supermarkt)
We willen dit vooruit doen, zodat hij niet elk bonnetje hoeft te bewaren als die naar de supermarkt is geweest.
Deze kosten vallen niet onder de extraterritoriale kosten, aangezien het iets is wat de werknemer in Nederland ook zelf zou moeten kopen (?!) en de werknemer valt niet onder de 30% regeling omdat deze niet aan de voorwaarden voldoet...
Toch willen we deze kosten voor de werknemer vergoeden.
Hoe moeten we hier nu mee omgaan?
En/of waar kunnen we dit nu het beste in verwerken?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40689-kosten-werknemer-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag