Ik zit er aan te denken om over te stappen van Afas Profit naar Exact Online.
Mede omdat ik het web-enabled werken beu ben, dit moet gewoon web-based zijn. Echter Afas biedt deze oplossing niet voor mijn pakket dat ik nu heb.
Wie heeft er weleens met zowel Afas Profit en Exact Online gewerkt? Wat zijn voor/nadelen?
Ik heb de demo van Exact geprobeerd, eerlijk gezegd vind ik deze er wat basic uitzien, Afas oogt wat professioneler en meer gericht op accountants die al jaren in het vak zitten??
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
500o
500o
Dames, Heeren,
Ik zit er aan te denken om over te stappen van Afas Profit naar Exact Online.
Mede omdat ik het web-enabled werken beu ben, dit moet gewoon web-based zijn. Echter Afas biedt deze oplossing niet voor mijn pakket dat ik nu heb.
Wie heeft er weleens met zowel Afas Profit en Exact Online gewerkt? Wat zijn voor/nadelen?
Ik heb de demo van Exact geprobeerd, eerlijk gezegd vind ik deze er wat basic uitzien, Afas oogt wat professioneler en meer gericht op accountants die al jaren in het vak zitten??
Hoor graag jullie mening/reacties!
Bvd. :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41011-afas-profit-versus-exact-online/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag