Ik ben bezig met het opstarten van een eigen onderneming (in de horeca). Naast de reguliere (fris)dranken zal ik licht alcoholische dranken gaan schenken. Tevens zal ik een kleine keuken gaan voeren (broodjes ham/kaas, tosti's). Nu komt het. Ik beschik nog niet over de benodigde papieren maar sprak laatst iemand die wel over alle papieren beschik. Hij wil zijn papieren belangenloos aan mij ter beschikking stellen. Hij is een goede vriend van mij dus ik denk niet dat hij er een slaatje uit wil slaan. Nu lijkt het mij sowieso beter om
zelf de benodigde papieren te behalen, maar mijn vraag is eigenlijk:
Zou het eventueel wel kunnen ? zijn papieren gebruiken ??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tafkaf
tafkaf
Hoi allemaal,
Ik ben bezig met het opstarten van een eigen onderneming (in de horeca). Naast de reguliere (fris)dranken zal ik licht alcoholische dranken gaan schenken. Tevens zal ik een kleine keuken gaan voeren (broodjes ham/kaas, tosti's). Nu komt het. Ik beschik nog niet over de benodigde papieren maar sprak laatst iemand die wel over alle papieren beschik. Hij wil zijn papieren belangenloos aan mij ter beschikking stellen. Hij is een goede vriend van mij dus ik denk niet dat hij er een slaatje uit wil slaan. Nu lijkt het mij sowieso beter om
zelf de benodigde papieren te behalen, maar mijn vraag is eigenlijk:
Zou het eventueel wel kunnen ? zijn papieren gebruiken ??
Alvast bedankt voor de info
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4120-andermans-horeca-papieren-gebruiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag