Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
willemj
willemj
In een draadje 'Twee doelgroepen bedienen met 1 site' heeft Annedien me er fijntjes (tot 9x toe ;D) op gewezen dat toch vooral de relatie met je klant danwel prospect belangrijk is. Nu heb ik het merendeel van m'n klanten via via gekregen, gedraag ik me zoals ik ben en doe waar ik goed in ben. Heb dus nooit echt nagedacht over wat die relatie dan precies inhoudt of hoe je begint met die relatie op te bouwen. Het eerste stapje is immers simpel als je geintroduceerd wordt.
Ik wil een nieuwe doelgroep gaan benaderen en dat eerste stapje zal dus wat moeilijker worden. De hamvraag is dus wat is die relatie nou precies? Probeer je met je communicatie een bepaald gevoel uit te dragen (wij denken met u mee o.i.d.) en hoe doe je dat dan? Is het een gevoel dat je bij iemand hebt? Probeer je gewoon een nieuw product of bedrijf met minimaal risico en zie je wel of het wat wordt? Kortom hoe ontstaan nieuwe relaties?
Zie voor de context het eerder genoemde draadje.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag