arna Geplaatst: 23 april 2013 arna 7 0 Geplaatst: 23 april 2013 Ik wil een sample naar een land buiten de EU sturen. Op het formulier van TNT staat Licentie/licence. dat betekend vergunning. Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Kan iemand svp snel antwoord geven hierop? Bedankt alvast! Link naar reactie
0 arna Geplaatst: 23 april 2013 Auteur arna 7 0 Geplaatst: 23 april 2013 Niemand? Dat wordt geduld hebben, TNT morgen bellen. Link naar reactie
0 Highio Geplaatst: 23 april 2013 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 23 april 2013 Alleen in te vullen als dat van toepassing is. Zie toelichting bij voorbeeld. License is hier te vertalen of bedoeld als licentienummer. Handelsmonster aankruisen en eventueel bijbehorende factuur aangeven. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
0 arna Geplaatst: 23 april 2013 Auteur arna 7 0 Geplaatst: 23 april 2013 Bedankt :), Ik weet alleen niet of dat op mij/of wanneer dat van toepassing is. Alleen in te vullen als dat van toepassing is. Zie toelichting bij voorbeeld. License is hier te vertalen of bedoeld als licentienummer. Handelsmonster aankruisen en eventueel bijbehorende factuur aangeven. Groet, Highio Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 23 april 2013 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2314 Geplaatst: 23 april 2013 Niemand? Dat wordt geduld hebben. Precies, je kunt niet verwachten dat een antwoord binnen 1,5 uur komt. Leden van HL doen dit vrijwillig. Mod pet af. Highio geeft je het juiste antwoord. En zonder nadere info kunnen wij natuurlijk ook niet weten of dat op jou van toepassing is. Dus, wat ga je versturen? Groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 arna Geplaatst: 23 april 2013 Auteur arna 7 0 Geplaatst: 23 april 2013 Ik ben natuurlijk heel blij dat hij reageert :) Cosmetische arganolie wil ik als monster verzenden. groet, Arna Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 23 april 2013 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2314 Geplaatst: 23 april 2013 Lijkt mij dat als je niet over een licentienummer beschikt dat je dan daar niets invult en het vakje handelsmonster aanvinkt. gr. Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 arna Geplaatst: 23 april 2013 Auteur arna 7 0 Geplaatst: 23 april 2013 Nou heren, al met al heb ik toch wel snel duidelijk antwoord. Bedankt en een sleep well! Link naar reactie
arna
arna
Ik wil een sample naar een land buiten de EU sturen.
Op het formulier van TNT staat Licentie/licence.
dat betekend vergunning. Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Kan iemand svp snel antwoord geven hierop?
Bedankt alvast!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag