• 0

mailing opstellen (tips)

Ik ga een mailing maken maar ik heb nog een paar vragen

 

Ik ga werken met een database van acces of de grotere broer ervan(ben de naam even kwijt)

 

1 Hoe groot kan het bestand zijn, het moet wel snel geopend kunnen worden? (isdn/adsl)

2 De mail moet depersonaliseert worden(beste……), hoe doe je dit?

3 Er moet een mogelijkheid zijn om automatisch af te melden(asp?), en hoe werkt dit?

4 Hoe zit het me opt-in/opt-out, ik heb ergens gelezen dat dit verplicht is

 

Dit zijn mijn vragen, ik heb misschien iets over het hoofd gezien, als je denkt dat je nog iets belangrijk weet wil je het dan ook graag melden.

 

Bvd. Quito

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het overgrote deel van de mailingen gaat naar vaste klanten, dus dat opt-in/opt-out heeft weinig prioriteit

 

Het gaat mij meer om:

1 Versturen naar groepen zonder dat ze elkaars naam zien(spam te voorkomen)

 

2 het moet gepersonaliseerd worden (beste '''''''') automotisch.

 

3 Hoe groot kan de mail zijn, opgesplitst in isdn/adsl

 

4 Ze moeten zich automatisch via een link kunnen afmelden, hoe kan dit

 

5 en wat houd ASP in, en wat kan mijn voordeel hiervan zijn

 

Het is dus niet bedoeld voor spam, puur voor klanten mailen

Link naar reactie
  • 0

Heel erg bedankt allemaal, ik ben gaan zoeken en ik ga waarschijnlijk werken met infacta.

Maar nu heb ik nog een vraag, ik heb al een aardig adressebestand van mijn huidige klanten, maar hoe kan ik aan e-mailadressen komen van nieuwe potentiele klanten.

 

Ik heb tot noch toe aan het volgende gedacht:

Komt ik in aanraking met een potentiële klant, vraag hem naar zijn e-mailadres.

 

Vermeld de e-mailservice op alle reclame-uitingen, folders, website, factuur

 

Op een beurs, vraag de bezoekers hun visitekaartje achter te laten of laat ze een formulier invullen, dit kan dmv. een prijsvraag.

 

Maak op de website een aanmeldmogelijkheid en als ze zich willen afmelden moet deze mogelijkheid ook op de website zijn.

 

 

Maar hoe kan ik nog meer (op een legale manier) aan nieuwe klantgegevens komen?

 

bvd.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik doe meestal ( en dat is makkelijk met Infacta) als ik op een interessante website kom iod.. het e-mail adres vastzetten. Zo krijg je in de loop van de tijd een leuk bestand.

 

Rick

Link naar reactie
  • 0

xxx

 

Hier vind je veel waardevolle tips voor het schrijven en opstellen van een mailing. Gaat ook in op het voorbereiden van een DM actie, response verwerken, vormgeven en pakkend schrijven.

 

Gratis tip van de bezemploeg: niet SPAMMEN!!!!!

Keihard aan het werk om een onderneming te starten. Inmiddels al veel geleerd van dit forum. Het wordt tijd om actief deel te nemen.

 

SaltWaterMonkey

Link naar reactie
  • 0

maar hoe kan ik aan e-mailadressen komen van nieuwe potentiele klanten.

 

Er zijn diverse direct marketing bedrijven die legale emailadressen verkopen, bijvoorbeeld Wegener DM, Cendris etc. Het oogsten (harvesten) van email adressen van het internet is eigenlijk nooit succesvol.

 

Het beste is om een profiel van je klanten te laten maken (een direct marketing analyse) en op basis van dit profiel emailadressen te selecteren. Dan krijg je hoge conversie ratio's.

 

Dat is als het verschil van ongericht of gericht schieten.

 

Maar hoe kan ik nog meer (op een legale manier) aan nieuwe klantgegevens komen?

 

Klantgegevens kan je gewoon aan je klanten vragen ;D Als het immers klanten zijn heb je vast al gegevens van hen. Ik denk dat je prospects bedoelt. Dan zie hierboven.

 

Groet,

 

Ronnie

--

Carsulae advisering aan het MKB

http://www.carsulae.nl

Link naar reactie
  • 0

xxx

 

Hier vind je veel waardevolle tips voor het schrijven en opstellen van een mailing. Gaat ook in op het voorbereiden van een DM actie, response verwerken, vormgeven en pakkend schrijven.

 

Spam in een twee jaar oud bericht. Wel erg hard op zoek naar werk! Dit gaat dicht.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.