Natascha J Geplaatst: 17 juni 2013 Natascha J 1 0 Geplaatst: 17 juni 2013 Ik ben volop bezig met het opstarten van een eigen kledij winkel, maar ben nog niet in orde met mijn KVK nummer. Toch had ik graag komend weekend al enkele groothandels bezocht, vandaar mijn vraag of er zijn waar je zonder KVK nummer binnen mag? Brussel en parijs zijn al 2 locaties waar ik van gehoord heb, maar vroeg me af of er nog zijn? Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 17 juni 2013 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 17 juni 2013 Een webshop of een heuse winkel? Al eens bij Brandboxx gekeken? Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 Blous Geplaatst: 17 juni 2013 Blous 344 9 Geplaatst: 17 juni 2013 Brandboxx Almere is Fashion Dome geworden niet zo gek lang geleden. Maar op dit soort plaatsen moet je wel een kvk inschrijving hebben. http://www.fashiondome.eu/ Groeten, Roy Voor al uw zee- en luchtvracht. www.merchantlogistics.nl Link naar reactie
Natascha J
Natascha J
Ik ben volop bezig met het opstarten van een eigen kledij winkel, maar ben nog niet in orde met mijn KVK nummer.
Toch had ik graag komend weekend al enkele groothandels bezocht, vandaar mijn vraag of er zijn waar je zonder KVK nummer binnen mag?
Brussel en parijs zijn al 2 locaties waar ik van gehoord heb, maar vroeg me af of er nog zijn?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag