• 0

FlyBuster vliegenvangers | FlyBuster.nl

Omschrijving van je concept:

Flybuster.nl is een webwinkel met innovatieve producten op het gebied van insectenbestrijding, vliegenbestrijding, etc. Het assortiment bestaat momenteel uit producten welke door FlyBuster.nl geïmporteerd worden naar Nederland en hier in de markt worden gezet.

 

Momenteel word het product FlyBuster vliegenvangers aangeboden en in de toekomst uitgebreid met meer innovatieve producten omtrent insecten- ongediertebestrijding.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Om de FlyBuster is de markt te zetten moet dus een duidelijk verkoop kanaal gecreeerd worden. Hiervoor is gestart met de webwinkel: http://www.flybuster.nl

 

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is om nieuwe, interessante en innovatieve producten in de markt te zetten welke het bestrijden van vliegen en/of andere insecten gemakkelijkt maakt. In de toekomst zal dit ook voor de andere producten gelden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het systeem bevat de zeer efficiënte lokvloeistof (100% biologisch) die enorm veel vliegen aantrekt. De vloeistof gaat in de vliegenvanger (inclusief deksel), met de bijzondere gepatenteerde ‘one way’ openingen. Deze zijn zo ontworpen, wanneer de vliegen eenmaal binnen zijn, ze niet weer naar buiten kunnen. En doormiddel van de No Fly Zone word dit product helemaal uniek en zijn de resulaten verbluffend.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik ben benieuwd hoe de onafhankelijke lezer een bezoek aan onze website ervaart. Of de website duidelijk genoeg is in waar hij voor is en wat er aangeboden word. Wellicht zijn er tips van lezers die een positieve bijdrage kunnen leveren.

 

Alle feedback is welkom uiteraard!

 

 

Een oplossing voor vliegenoverlast is zo gevonden!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bekijk eens of die banner echt automatisch moet wisselen. Persoonlijk leidt dat mij altijd erg af bij het lezen. Daarnaast gaat het "pijltje-links" door de "V" van "Voor" heen.

 

Ik kan bij de producten op je homepage "Vergelijk" aanklikken, maar vervolgens staat nergens een button om ze te vergelijken. Die vind ik alleen op de productpagina. En daar is de meeste informatie dan weer niet ingevuld (en is "Sizes" niet vertaald).

 

Naast je "gratis verzending" staan drie lege grijze vakken?

 

Bij de "Complete vliegenval" zou ik ergens vermelden wat je nu precies krijgt. Alleen de emmer + vloeistof of ook de kegels?

 

Waarom de teksten op het "no fly zone" plaatje in het Engels?

 

Omdat je (ook) aan particulieren levert, vraag ik me af of de prijzen ook inclusief btw vermeld moeten worden.

 

Op je homepage is verzending boven 100 euro gratis, op je pagina over betalen is dit 150 euro.

 

Op je pagina over "retourneren" geef je 14 werkdagen bedenktijd, maar in je algemene voorwaarden beperk je dat tot 7 werkdagen.

 

Je bent niet aansprakelijk voor "schade ontstaan aan voertuigen of andere objecten". Wat is er zo specifiek aan jouw product dat voertuigen apart genoemd worden?

 

Loop nog even door je teksten. Hier en daar staan tik- en taalfouten.

 

Edit:

 

In de winkelwagen zie ik € 6,50 als kosten voor rembours, maar als ik dat aanvink komt er nog eens € 12,40 bij. Als ik dan besluit om het pakje maar gewoon te laten versturen, blijft die € 12,40 gewoon staan.

 

Je btw berekening kan ik niet volgen (zie plaatje).

NoFly.thumb.jpg.00568a907438092de6cd60e020994dac.jpg

Link naar reactie
  • 0

@John Bedankt voor al je bevinden! Sommige dingen zie je zelf na een tijdje niet meer omdat je dagelijks de pagina's meerdere malen voor je hebt.

 

De meeste kritieken heb ik meteen kunnen aanpassen.

Het BTW verhaal heeft met de Rembours kosten te maken, deze bevatten geen BTW en hierdoor krijg je een verkeerde berekening. Hier moet zeker naar gekeken worden, heb nu even de rembours optie hetzelfde gemaakt als de PostNL.

 

Op de productpagina van de Complete vliegenval heb ik nu "in de doos" erbij vermeld. Is hier nog een betere omschrijving voor te bedenken?

Een oplossing voor vliegenoverlast is zo gevonden!

Link naar reactie
  • 0
Het BTW verhaal heeft met de Rembours kosten te maken, deze bevatten geen BTW

 

Over je verzendingsksoten moet jij ook BTW afdragen hoor. Jij betaalt misschien geen BTW op je verzendingskosten, maar jij "verkoopt" de verzendingskosten door, en daar moet jij dus BTW op afdragen.

Een oud zeer van menigéén webshophouder, maar het is zo.

Link naar reactie
  • 0

Jij moet dus BTW afdragen over het ganse bedrag dewelke je klant betaalt aan jou, en het BTW tarief waaraan je moet afdragen is afhankelijk aan welk BTW tarief je goederen zijn. In jou geval moet je op het einde van de rit dus 21% BTW afdragen op het totale bedrag dat jij ontvangen hebt.(ook dus op het bedrag van de verzending)

Link naar reactie
  • 0

Ik zou de emmers duurder maken.

 

Nu kan men een losse emmer kopen en als men dan een plak worst o.i.d. erin doet heeft dat het zelfde effect als de lokstof.

 

Die verhouding is inderdaad wel wat krom, de vloeistof is nu duurder dan die emmer met kegels, terwijl juist die kegels het unieke/gepatenteerde/usp zijn.

 

Waarom is die vloeistof eigenlijk zo duur? Als ik de italiaanse ingedrientenlijst zo bekijken is het ongeveer wat er in een brouwketel gaat, afgezien van de hop :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.