Ik ben erg benieuwd naar jullie gewaardeerde mening over het volgende:
Om complete oplossingen (webbased) aan te kunnen bieden werk ik samen met twee tekstschrijvers en sinds kort een fotograaf.
Tot nog toe stuurde iedereen zijn eigen factuur, ook al maakte zijn/ haar werk deel uit van een groter geheel. Dit kan vriendelijker naar de klant toe denk ik ook al zegt deze er geen probleem mee te hebben.
Elke partij opereert onder zijn/haar eigen naam.
Bij één factuur komen er wel een paar vraagstukken bovendrijven. Hoe verdeel je netjes het risico? Doen we er sowieso wel goed aan allemaal onder eigen naarm te opereren? Welke algemene voorwaarden hanteer je?
Hoe hebben jullie 'samenwerken' praktisch ingericht?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NathanW
NathanW
Ik ben erg benieuwd naar jullie gewaardeerde mening over het volgende:
Om complete oplossingen (webbased) aan te kunnen bieden werk ik samen met twee tekstschrijvers en sinds kort een fotograaf.
Tot nog toe stuurde iedereen zijn eigen factuur, ook al maakte zijn/ haar werk deel uit van een groter geheel. Dit kan vriendelijker naar de klant toe denk ik ook al zegt deze er geen probleem mee te hebben.
Elke partij opereert onder zijn/haar eigen naam.
Bij één factuur komen er wel een paar vraagstukken bovendrijven. Hoe verdeel je netjes het risico? Doen we er sowieso wel goed aan allemaal onder eigen naarm te opereren? Welke algemene voorwaarden hanteer je?
Hoe hebben jullie 'samenwerken' praktisch ingericht?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4208-samenwerken-1-factuur-of-ieder-zijn-eigen-factuur/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag