Ik kan aan een grote partij Converse All Stars komen via een tussenhandelaar, dus niet via Converse zelf. Deze schoenen wil ik dan naar eigen wens 'upgraden' met studs. Mag ik deze na het erop brengen van de studs ook daadwerkelijk verkopen als Converse All Stars met studs? Op de schoen is duidelijk te zien dat het gaat om dit merk vanwege verschillende logo's. Ik maak geen eigen merk maar houd de benaming Converse All Stars aan. Aangezien we niet weten hoe de vraag naar dit product is beginnen we kleinschalig.
Mag dit of moet ik me dan aan enkele regels houden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jochemvh
Jochemvh
Goedenavond,
Ik kan aan een grote partij Converse All Stars komen via een tussenhandelaar, dus niet via Converse zelf. Deze schoenen wil ik dan naar eigen wens 'upgraden' met studs. Mag ik deze na het erop brengen van de studs ook daadwerkelijk verkopen als Converse All Stars met studs? Op de schoen is duidelijk te zien dat het gaat om dit merk vanwege verschillende logo's. Ik maak geen eigen merk maar houd de benaming Converse All Stars aan. Aangezien we niet weten hoe de vraag naar dit product is beginnen we kleinschalig.
Mag dit of moet ik me dan aan enkele regels houden?
Hoop van jullie te horen.
Jochem
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42326-schoenen-upgraden-en-verkopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag