In 2012 heb ik een waarborgsom betaald voor mijn kantoorpand (huur) en vroeg me af of ik deze als zakelijke kosten kan opvoeren tijdens mijn inkomstenbelasting?
Ik verwacht het niet, omdat het natuurlijk een bedrag is wat in principe van mijn bedrijf blijft en uiteindelijk weer wordt terug betaald, maar wilde het toch even checken hier. Het zou namelijk een welkome aftrekpost zijn!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vjurjen
vjurjen
Hallo,
In 2012 heb ik een waarborgsom betaald voor mijn kantoorpand (huur) en vroeg me af of ik deze als zakelijke kosten kan opvoeren tijdens mijn inkomstenbelasting?
Ik verwacht het niet, omdat het natuurlijk een bedrag is wat in principe van mijn bedrijf blijft en uiteindelijk weer wordt terug betaald, maar wilde het toch even checken hier. Het zou namelijk een welkome aftrekpost zijn!
Hoor het graag,
Groeten,
Jurjen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42489-waarborgsom-kantoorpand-zakelijke-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag