Sinds kort ben ik als zzp'er een kleine fotostudio begonnen. Mijn administratie was in aan het oprichten maar ik was vergeten om de eerste keer aangifte te doen van mijn omzetbelasting. Eerlijk gezegd toen verdiende ik ook helemaal niets. Tot nu toe heb ik rond 500 euro,- verdiend.
Nu heb ik een brief van belastingdienst ontvangen dat ik 1250,- als boete moet betalen.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb nog niet eens dat bedrag verdiend.
Ik zou enorm fijn vinden als iemand mij kan helpen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mariana
mariana
Beste medeondernemers,
Sinds kort ben ik als zzp'er een kleine fotostudio begonnen. Mijn administratie was in aan het oprichten maar ik was vergeten om de eerste keer aangifte te doen van mijn omzetbelasting. Eerlijk gezegd toen verdiende ik ook helemaal niets. Tot nu toe heb ik rond 500 euro,- verdiend.
Nu heb ik een brief van belastingdienst ontvangen dat ik 1250,- als boete moet betalen.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb nog niet eens dat bedrag verdiend.
Ik zou enorm fijn vinden als iemand mij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Mariana
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42984-naheffingsaanslag-omzetbelasting-boete/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag