We hebben een website (hosting in NL) waar we artikelen op plaatsen (geschreven in NL, USA of Mexico) voor de Amerikaanse markt. We verkopen ook banners (vanuit NL en Mexico). Er komt voor dit alles een Nederlandse LTD met Holding.
Vragen
Ben ik beschermd tegen mijn klanten in de US (rare aanklachten etc)?
Maakt het uit waar de artikelen staan (server) en door wie ze geschreven zijn (freelancers met NL contract) - dit wat betref aanklachten betreffende de inhoud van artikelen?
Wat zijn de betaalgewoonte van US bedrijven? Kan ik 300-1200 dollar via internet creditcard afhandeling doen of willen ze een US bankrekening?
Maakt het uit dat ik 10 maanden van het jaar in Mexico zit als 'management' van de onderneming?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DennisHC
DennisHC
Wat doen we
We hebben een website (hosting in NL) waar we artikelen op plaatsen (geschreven in NL, USA of Mexico) voor de Amerikaanse markt. We verkopen ook banners (vanuit NL en Mexico). Er komt voor dit alles een Nederlandse LTD met Holding.
Vragen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4317-fiscaal-en-juridische-vragen-zaken-doen-in-en-vanuit-het-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag