Hier word je toch helemaal gek van? Ik zie net dat mijn verzekering 1524 euro van mijn bankrekening heeft afgepakt. Terwijl ik netjes iedere maand 65 euro betaal voor mijn verzekeringpolis.
Ik weet niet waarom dat bedrag eraf is gehaald. En dus moet ik stressen tot in de ochtend 8:30. Ik ben sinds 10 jaar ondernemer en ik betaal sinds het begin 65 euro per maand. Dat ze 1524 euro van mijn bankrekening afpakken maak ik voor het eerst mee.
Wat kan dit zijn? Bestaat de kans dat ze een foutje hebben gemaakt?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Teveelstres
Teveelstres
Hier word je toch helemaal gek van? Ik zie net dat mijn verzekering 1524 euro van mijn bankrekening heeft afgepakt. Terwijl ik netjes iedere maand 65 euro betaal voor mijn verzekeringpolis.
Ik weet niet waarom dat bedrag eraf is gehaald. En dus moet ik stressen tot in de ochtend 8:30. Ik ben sinds 10 jaar ondernemer en ik betaal sinds het begin 65 euro per maand. Dat ze 1524 euro van mijn bankrekening afpakken maak ik voor het eerst mee.
Wat kan dit zijn? Bestaat de kans dat ze een foutje hebben gemaakt?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43469-verzekering-pakt-opeens-1524-euro-van-mijn-bankrekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag