Voor mijn verdediging sportschool maak ik gebruik van automatische incasso's voor onze leden. Deze voer ik netjes in op de ING webpagina en elke maand kan ik de contributie gemakkelijk incasseren.
Dit is vanaf 1 februari 2014 niet meer mogelijk door de SEPA incasso's. Dit moet ingelezen worden dmv een csv bestand. Schijnbaar kunnen bepaalde boekhoudprogramma's deze bestanden maken, maar ik besteed mijn boekhouding uit.
Weet iemand een goede en goedkope manier om dit nog steeds zelf te blijven doen in 2014? Alvast bedankt
(Mocht ik wat moeten verduidelijken, dan hoor ik dat graag.)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
de--spijker
de--spijker
Beste mensen,
Voor mijn verdediging sportschool maak ik gebruik van automatische incasso's voor onze leden. Deze voer ik netjes in op de ING webpagina en elke maand kan ik de contributie gemakkelijk incasseren.
Dit is vanaf 1 februari 2014 niet meer mogelijk door de SEPA incasso's. Dit moet ingelezen worden dmv een csv bestand. Schijnbaar kunnen bepaalde boekhoudprogramma's deze bestanden maken, maar ik besteed mijn boekhouding uit.
Weet iemand een goede en goedkope manier om dit nog steeds zelf te blijven doen in 2014? Alvast bedankt
(Mocht ik wat moeten verduidelijken, dan hoor ik dat graag.)
[Mod edit: titel aangepast]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43678-xml-bestand-automatische-incassos-ing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag