• 0

Interactieve APP realiseren

Ik ben op zoek naar iemand die een app voor mij kan ontwikkelen. Ik heb zelf helemaal geen ervaring wat betreft het realiseren van apps en ben daarom op zoek naar een goede en betrouwbare ontwikkelaar. Weten jullie misschien iemand of ben jij diegene die ik zoek?

 

Hieronder een summiere omschrijving van de app:

 

Men moet kunnen zoeken naar content. Zoeken kan op land, provincie en plaats. Per gevonden item moet een foto met contactgegevens weergeven worden. De gegevens moeten geladen worden uit een MYSQL database en het beeldmateriaal van een FTP webserver.

 

Gebruikers hebben de mogelijkheid een keuze te maken voor een bepaalde content. Na het maken van een keuze, moet men een foto kunnen maken en deze foto kunnen uploaden naar de website (website wordt in een parallel lopend project gerealiseerd). Bij het uploaden van de foto zal er automatisch een watermerk op de foto geplaatst worden. Voordat men een foto kan maken, moet er een account aangemaakt worden, account aanmaken kan met volgende gegevens (naam, beroep, e-mail adres, wachtwoord en plaats). Men kan de foto plaatsen wanneer men ingelogd is.

De toegevoegde foto’s zijn niet met de app te bekijken, maar alleen op de website.

 

Na het maken van een foto moet men deze kunnen plaatsen op Facebook, om zo naamsbekendheid te krijgen.

 

Ik kijk met belangstelling uit naar jullie reactie.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.