• 0

Verhuur "advertentieruimte" website

Hallo allemaal!

 

Ik heb een vraagje. Ik wil op een door mij ontwikkelde website in de nabije toekomst advertentiemogelijkheden gaan aanbieden. Deze "advertenties" wil ik op verschillende manieren plaatsten. Zo is er de mogelijkheid tot video advertenties, afbeelding- en tekst advertenties. Ook zal promotie voor degene die wil adverteren gemaakt worden via de social media die aan de website vast hangt.

 

Nu is mijn concrete vraag : Wat zal ik moeten regelen voordat ik deze dienst kan aanbieden? Zijn er bijvoorbeeld Voorwaarden voor nodig of een contract? Heeft iemand tips omtrent het inrichten/opmaken van deze voorwaarden.

 

Ik ben helemaal nieuw in het aanbieden van advertentieruimte dus ik hoop dat iemand hier mij van de nodige informatie kan voorzien.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jasper

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

In het begin is het wellicht handig om het per geval aan te kijken. Mochten er nou echt veel bedrijven willen adverteren zou je altijd nog een document op kunnen stellen met voorwaarden en tarieven. Een andere tip is om het gewoon bij andere (concurrerende) websites te bekijken. Hoe hebben zij het geregeld? Vraag gewoon informatie aan om te adverteren en kijk wat je terug krijgt :-)

 

http://www.artikelpromo.nl - Artikelen plaatsen

Link naar reactie
  • 0

Beste Bas,

 

Hartelijk dank voor je snelle reactie.

 

Ik moet erbij vermelden dat het in dit geval gaat om particulieren die willen adverteren (Bijvoorbeeld artiesten die zichzelf willen promoten).

 

Wellicht in de toekomst zullen daar bedrijven bijkomen maar ik weet, zeker bij particulieren, dat er voorwaarden eigenlijk verplicht zijn vanwege de wet consumentenbescherming. Ik vroeg me meer af of er misschien tips of richtlijnen zijn om deze voorwaarden op te zetten. Worden hiervoor dezelfde artikelen gebruikt als in reguliere algemene voorwaarden of zijn er voor de "levering" van zo'n product/dienst speciale voorwaarden?

Link naar reactie
  • 0

Hoi Jasper,

 

Zonder even op de voorwaarden in te gaan ben ik benieuwd welke zaken je al geregeld hebt?

 

Nu is mijn concrete vraag : Wat zal ik moeten regelen voordat ik deze dienst kan aanbieden?

 

Relevante content en bezoekers lijken mij namelijk het allerbelangrijkste voordat je de 'reclamediensten' kunt gaan bieden.

Heb je dit al geregeld of inzichtelijk?

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

Beste Linda,

 

Bedankt voor je reactie!

 

De website is nu ongeveer 2 maanden online en begint bezoekers te krijgen. Ik heb een goed en duidelijk overzicht van het aantal unieke bezoekers, bezoeken, etc.

 

Ik wil echter alvast de juiste voorbereidingen treffen voor het moment dat er in mijn ogen genoeg bezoekers zijn om potentiële klanten een aanbieding te doen, of natuurlijk dat er interesse getoond wordt in adverteren op mijn website.

 

Daarnaast heb ik mijn eerste informatieaanvraag betreffende advertentiemogelijkheden al gehad en wil ik dus graag zo snel mogelijk aan de slag.

 

Met vriendelijk groet,

 

Jasper

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.