Ik heb een nota binnen gekregen waarin de verhuurder een bepaalt bedrag wilt hebben van mij voor zijn opstalverzekering. Hij verwijst naar een bepaling in het huurcontract waarin staat dat eventuele suppletie doorberekend word aan verhuurder. Wat dat inhoud of welk bedrag dat is word niet in het contract vermeld. Dat de opstalverzekering duurder is door mij is mij ook nooit verteld.
Ik vind de bepaling een heel breed begrip en ben het ook niet echt eens hiermee
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BrEb
BrEb
Ik heb een nota binnen gekregen waarin de verhuurder een bepaalt bedrag wilt hebben van mij voor zijn opstalverzekering. Hij verwijst naar een bepaling in het huurcontract waarin staat dat eventuele suppletie doorberekend word aan verhuurder. Wat dat inhoud of welk bedrag dat is word niet in het contract vermeld. Dat de opstalverzekering duurder is door mij is mij ook nooit verteld.
Ik vind de bepaling een heel breed begrip en ben het ook niet echt eens hiermee
Vraag me af wat jullie ervan vinden?
Groet,
Brenda
[Mod edit: reactie in post hersteld]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45479-doorberekenen-van-opstal-verzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag