Op de site verkoop ik alleen Xiaomi producten, omdat die echt heel goed zijn voor het geld. Ook heb ik veel vertrouwen in het merk, de kans dat een Apple of Samsung kapot gaat is veel groter dan dat een Xiaomi kapot gaat.
Het is dus echt een product dat goed concurreert maar ik wil graag wat meer verkopen. Ik wil dus graag horen of jullie de site handig, overzichtelijk en vertrouwd vinden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Heel veel. Site is gemaakt met Wootheme Superstore maar daar moet nog wel het een en ander aan gebeuren zodra je het hebt, ik duik vaak de .php in om iets te fixen op de site. Vooral SEO vind ik echt heel moeilijk.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mensen helpen om een hele goede telefoon te vinden en die te kopen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is heel goed koop voor de kwaliteit.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik wil dus graag horen of jullie de site handig, overzichtelijk en vertrouwd vinden. En alle andere dingen hoor ik ook graag!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maximiliaan
Maximiliaan
Omschrijving van je concept:
Op de site verkoop ik alleen Xiaomi producten, omdat die echt heel goed zijn voor het geld. Ook heb ik veel vertrouwen in het merk, de kans dat een Apple of Samsung kapot gaat is veel groter dan dat een Xiaomi kapot gaat.
Het is dus echt een product dat goed concurreert maar ik wil graag wat meer verkopen. Ik wil dus graag horen of jullie de site handig, overzichtelijk en vertrouwd vinden.
De site: MaxPhone
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Heel veel. Site is gemaakt met Wootheme Superstore maar daar moet nog wel het een en ander aan gebeuren zodra je het hebt, ik duik vaak de .php in om iets te fixen op de site. Vooral SEO vind ik echt heel moeilijk.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mensen helpen om een hele goede telefoon te vinden en die te kopen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is heel goed koop voor de kwaliteit.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik wil dus graag horen of jullie de site handig, overzichtelijk en vertrouwd vinden. En alle andere dingen hoor ik ook graag!
Mijn webshop met Xiaomi producten!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45489-wat-vinden-jullie-van-mijn-webshop-voor-mobiele-telefoons/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag