Mijn zwager die een winkel heeft in sportschoenen vroeg mij of ik een businessplan/commercieelplan kon schrijven voor een webwinkel.
Aangezien ik langere tijd bij een grote E-commerce site heb gewerkt weet ik er inderdaad wel wat vanaf. Ben inmiddels hier ook al mee begonnen, maar het is zeer complex en volgens mij ben ik het wiel opnieuw aan het uitvinden. Is er iemand die een draft heeft, of iets wat ik als richtlijn kan hanteren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
menace
menace
:-\
Mijn zwager die een winkel heeft in sportschoenen vroeg mij of ik een businessplan/commercieelplan kon schrijven voor een webwinkel.
Aangezien ik langere tijd bij een grote E-commerce site heb gewerkt weet ik er inderdaad wel wat vanaf. Ben inmiddels hier ook al mee begonnen, maar het is zeer complex en volgens mij ben ik het wiel opnieuw aan het uitvinden. Is er iemand die een draft heeft, of iets wat ik als richtlijn kan hanteren.
Alvast bedankt voor de moeite, hoor het graag.
Groet,
alex
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4561-e-commerce-businessplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag