• 0

Wat vinden jullie van: Auto-Detail.nl

Omschrijving van je concept:

1. Wat is jullie eerste indruk als je op mijn website komt: www.auto-detail.nl.

2. Logo: Wat is uw indruk als u het logo van Auto Detail ziet.

3. Plaatjes, en foto's: zijn deze duidelijk en relevant, moet ik mijn stijl veranderen?

4. Teksten: zijn deze te lang, kort, niet nuttig enz...

5. Prijslijst: Is deze duidelijk voor iemand die geen (of weinig) verstand heeft van poetsen.

6. De opbouw van de website: totaal 6 pagina's die meteen toegankelijk zijn. andere pagina's zijn niet meteen zichtbaar in het menu, bijv: www.auto-detail.nl/zakelijk of www.auto-detail.nl/reserveren .. moet ik deze weergeven? of heeft u andere ideeën?

7. Mijn bedrijf is een poetsbedrijf, is er genoeg relevante tekst voor de vindbaarheid op google op het gebied van poetsen.

 

Heeft u andere punten dan verneem ik dat graag van jullie.

 

Graag eerlijke feedback, zodat ik hieraan kan werken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Alle pagina's, teksten en plaatjes ingesteld op mijn website.

Nu heb ik feedback nodig om mijn website te verbeteren.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een professionele website online zetten. Om een lagere drempel te creëren voor mijn toekomstige klanten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik heb de hele website (incl. tekst, plaatjes, opmaak enz...) zelf bedacht en gemaakt. En nu is het tijd voor feedback, zodat ik aan mijn verbeter punten kan werken.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat ik eerlijke feedback terug krijg op mijn vragen of meer tips waaraan ik kan werken.

Feedback over jullie eerste indruk

 

 

// Auto Detail // Meer en Duin 58-J, 2163 HC Lisse // T: +31-652036343 // E: info@auto-detail.nl // W: www.auto-detail.nl //

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goede avond,

 

Site ziet er op zich goed uit! Kom je niet vaak tegen in jouw branche.

 

Alleen heb ik een paar opmerkingen

-Je Facebook pagina is het meest geliked door personen van 18-24 jaar die wonen in Istanboel? Komt niet echt betrouwbaar over en zo werkt het kopen van FB likes juist niet; https://www.facebook.com/autodetailnl/likes

 

-Prijslijst: op zich duidelijk maar aangezien er best veel prijsverschil is tussen de verschillende pakketten (vast en zeker terecht) zou ik extra duidelijk laten zien dat je ook gewoon veel meer krijgt. En dus in plaats van ''Pakket brons interieur +'' gewoon lekker alles van brons onder elkaar zetten en dan verder aanvullen. Zo is het duidelijker dat je gewoon echt veel meer krijgt.

 

Succes!

 

Link naar reactie
  • 0

Mooie site idd!

 

Alle zinnen met goedkoop en bijvoorbeeld '10% bovenop de lage prijzen' zou ik persoonlijk weglaten (zeker in contrast met de foto's van mooie auto's).

 

Mensen willen gewoon waar voor hun geld, het hoeft niet 'goedkoop' te zijn; integendeel zelfs.

 

 

Zelf ga ik niet bij u langskomen met mijn 10j oude mazda'tje waar ik amper 5000km per jaar mee rij maar ik kan me goed voorstellen dat veel andere mensen dat wel zouden doen.

 

Eventueel kan je ook workshops geven aan mensen die zelf hun auto op een perfecte manier willen onderhouden? (en schuif er dan nog een lading schoonmaakmiddel bij).

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen:

 

- je linkjes zijn niet als zodanig herkenbaar

- "Wij werken zonder contracten, dus u zit nergens aan vast" roept bij mij vraagtekens op; want jij zit dan dus ook nergens aan vast ...

- als ik klik op "Vanaf € 20,- kunt u al gebruik maken van onze diensten" dan verwacht ik daar meer over te lezen (is dat per dag, per maand, per jaar, per auto?) maar ik krijg alleen een contactformulier te zien; als ik op de andere linkjes klik, kom ik steeds op diezelfde pagina uit

- het sluithaakje achter "Algemene Voorwaarden" in je footer schuift door naar de volgende regel (Firefox)

 

Verder mogen de plaatjes wat mij betreft wat sprekender. Het doet mij een beetje denken aan die reclame voor een schoonmaakmiddel waarbij in één keer een blinkende strook op een vieze vloer ontstaat. De meeste plaatjes laten nu vlekken zien waarvan het overkomt dat ik die zelf ook met een natte doek kan verwijderen. Ik zou dus iets kiezen met wat meer uitdaging.

 

En het hoeft er nu ook weer niet zo mooi uit te zien dat het "te mooi lijkt om waar te zijn". Het zal best echt zijn, maar sommige plaatjes zouden ook uit een folder kunnen komen of van een nieuwe auto kunnen zijn. Niet iedere gebruikte auto ziet er na detailing uit als nieuw en dat straalt je website nu wel uit. Pas dus op voor al te hoge verwachtingen van je klanten.

Link naar reactie
  • 0

@DJK, @Mathias, @John: Mijn dank is groot voor jullie tijd, en feedback.

Ik kan zeker met jullie punten aan de slag, ik heb namelijk al enkele teksten veranderd.

Door tijdgebrek kan ik nu alleen kleine delen veranderen (verbeteren). Prijslijst moet ik beter uitwerken en misschien anders presenteren zoals DJK aangeeft.

 

Ik zal later uitgebreid terugkomen op jullie punten, als jullie daar behoefte aan hebben.

 

 

 

// Auto Detail // Meer en Duin 58-J, 2163 HC Lisse // T: +31-652036343 // E: info@auto-detail.nl // W: www.auto-detail.nl //

Link naar reactie
  • 0

Leuke site!

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw? Misschien is dat ook wel handig om te vermelden.

 

Edit: Ik zie het nu pas staan. Het is alleen een beetje onduidelijk dat je eerst helemaal naar de onderkant van de pagina moet om te kunnen zien dat het inclusief 21% BTW is.

 

gr

Link naar reactie
  • 0

Het is acceptabel om dit in de footer te plaatsen. Weet u zeker dat u de rode tekst op de website wilt plaatsen, misschien is er een manier om de tekst anders weer te geven. Rood staat vaak voor "Gevaar! Pas op!"

 

Daarnaast zal ik nog even naar de header kijken, de menubalk vind ik niet goed tot zijn recht komen. Dit heeft denk ik te maken met de blauwe auto en het blauwe menu.

 

Tot slot nog 1 puntje, waarom heeft u ervoor gekozen om een blauwe tekst in een zwarte balk te plaatsen? Sommige bezoekers zouden dit moeilijk kunnen lezen.

 

Leuke site!

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw? Misschien is dat ook wel handig om te vermelden.

 

Edit: Ik zie het nu pas staan. Het is alleen een beetje onduidelijk dat je eerst helemaal naar de onderkant van de pagina moet om te kunnen zien dat het inclusief 21% BTW is.

 

gr

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.