Ik ben bezig met een potentiële klant en wil van te voren met mijn leverancier afspreken dat deze klant "van mij is".
Deze week heb ik een afspraak met de klant waar ik het product (met merknaam) wil laten zien. Ik wil dus van te voren afspraken maken met de leverancier, dat hij geen zaken mag doen met mijn klant. Ook niet als de klant hem benaderd (omdat ik het product met naam laat zien).
Ik weet niet if ik helemaal duidelijk ben, maar ik vind het lastig om uit te leggen.
Weet iemand wat voor een soort overeenkomst ik daarvoor moet hebben?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robinvanmarkus
Robinvanmarkus
Hallo,
Ik ben bezig met een potentiële klant en wil van te voren met mijn leverancier afspreken dat deze klant "van mij is".
Deze week heb ik een afspraak met de klant waar ik het product (met merknaam) wil laten zien. Ik wil dus van te voren afspraken maken met de leverancier, dat hij geen zaken mag doen met mijn klant. Ook niet als de klant hem benaderd (omdat ik het product met naam laat zien).
Ik weet niet if ik helemaal duidelijk ben, maar ik vind het lastig om uit te leggen.
Weet iemand wat voor een soort overeenkomst ik daarvoor moet hebben?
Hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Robin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46524-vastleggen-dat-leverancier-mijn-klant-niet-benadert/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag