Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Arthur Tolsma
Tips en voorbeeld hoe een online aanmeldproces er uit moet zien
Korte samenvatting:
Een aanmeldproces voor een online dienst/nieuwsbrief/product is vaak ingewikkeld en langdurig. Waarom willen ze mijn geboortedatum weten, terwijl alleen je leeftijd ook genoeg is? Dit artikel geeft diverse tips over het 'onboarden' van je gebruikers. Onboarden wordt dan gezien als het introduceren van je nieuwe gebruikers over jouw dienst, van aanmelden tot het eerste gebruik. Zodat je gebruikers weten wat kan met jouw dienst en hoe zij het ijn en snel kunnen gebruiken.
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Omdat veel HL bezoekers met online diensten bezig zijn, of iig een online aanmeldproces hebben. En omdat hoe ingewikkelder het aanmeld en installatieproces, hoe meer potentiele gebruikers afhaken. Dat is zonde als je een (nieuw) product/dienst in de markt zet!
Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl
Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer