Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
worldtraveler
Hallo allemaal,
Zijn jullie bekend met de website woningdelen.nl? Ik wil graag een soortgelijke website opzetten.
Het concept houdt dus in dat ik huizen aanbied aan mensen die een huis met een ander willen delen. Het is dus net een soort kamernet.nl maar dan voor gehele woningen. Mijn website is dus een ontmoetingsplaats voor mensen, maar tegelijkertijd ook een makelaars website voor huur woningen. Dus je kan een huis-genoot vinden doormiddel van een profielen search engine + je kunt een woning vinden. De inschrijving is tegen maandelijkse betaling.
Hoe zet ik zo een website dus op? Heb ik een vergunning nodig om een zo een website op te zetten? Hoe vind in de huizen om op mijn website te plaatsen? Wat komt er nog meer bij kijken?
Alle tips zijn welkom.