• 0

Diensten notaris bij opstellen VOF Contract

Hi all,

Ik ben nieuw op dit forum maar het leek een geschikte plaats om een aantal vragen rondom het VOF contract te stellen.

(Eerst heb ik gezocht op dit forum en extern maar kon niet een passend antwoord vinden.)

- Wat doet nu eigenlijk de notaris/jurist bij het opstellen van een VOF contract?

- Wat is de meerwaarde (indien daar) ten opzichte van zelf het KVK model invullen?

- Kan ik mijn notaris werk besparen (en mijzelf kosten) met voorwerk?

Alvast bedankt!

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Hi Wouter, dank voor je reactie.

In dit geval de Jurist, wat doet deze bij het opstellen van het VOF contract?

Heeft deze zijn/haar eigen format (zoals die van de kvk) en past hij/zei deze aan met professionele kennis en zo ja heeft dit dan een meerwaarde op zelf het kvk model invullen?

• 0

Hallo Jason,

Een jurist zal ook zijn eigen format hebben, de meerwaarde zit hem in het maatwerk. Je kunt zelf best een model van de KvK invullen, maar dan is het maar de vraag of je dan ook geregeld hebt wat je graag wil. Dat is met alle modellen een potentiële valkuil, geen situatie is hetzelfde.

Een middenweg is om zelf een model in te vullen en dit voor te leggen aan een jurist ter toetsing, bij voorkeur met enige toelichting over je situatie.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar