Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ADPVDP
Goedenavond,
Even een korte vraag waarvan ik het antwoord niet zo snel op internet heb kunnen vinden.
Ik ben voornemens om een BV op te richten waarbinnen feitelijk nauwelijks werkzaamheden verricht gaan worden. Ikzelf zal aandeelhouder worden en er zal een bestuurder zijn.
De BV zal de eerste periode niets meer doen dan het "verhuren/ter beschikkingstellen van een intellectuele eigendom. Hieruit zullen effortless inkomsten worden gegenereerd. Daarnaast zal er vanuit het verhuurde door een derde partij leads worden gegenereerd waarvan er een provisie bij een gemaakte sale richting de BV zal vloeien.
Eigenlijk blijft al het resultaat binnen de BV ( actief liquide middelen, passief EV ).
Kan dit?
Of ben ik verplicht om loon te nemen binnen een dergelijk constructie??
Alvast bedankt voor de tijd en moeite om te antwoorden.