• 0

Gemotiveerde ontwikkelaar gezocht voor makelaars app

Mijn maat en projectpartner (een marketingexpert met 20+ jaren ervaring in de marketing/verkoop) en ik (zeer ervaren bedrijfsinformaticus (doctoraal) , database-expert, 15 jaar docent, trainer en consultant in de IT) zijn op zoek naar een app-ontwikkelaar voor Android die geinteresseerd is om samen met ons op commissiebasis een volledig unieke app voor de makelaarsmarkt te ontwikkelen. Mijn maat en ik zijn in een vergevorderd stadium over hoe en wat die app zou moeten kunnen, een functionele en technische specificatie/ontwerp voor de programmeur maak ik persoonlijk (uiteraard in overleg met jou, als programmeur, ruimte genoeg voor je eigen input en ideeen). De app wordt aangeboden in een "suite" aan diensten voor de makelaarsmarkt. De app is uniek in zijn soort en zal de dienstverlening van de makelaar op een hoger plan trekken. Ben je gemotiveerd, heb je ruime ervaring met het ontwikkelen van apps en vind je het uitdagend om met ons samen deze kans te pakken, stuur me dan snel een pb voor extra informatie. Ik zie met veel genoegen je enthousiaste reactie via een persoonlijk bericht tegemoet! Mvg, Ferry en Herman.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

De tijd dat je ontwikkelaars nog geinteresseerd kon krijgen in een aandeel van de winst zodra het product goed gaat lopen is toch echt voorbij, hoor. Elke ontwikkelaar (ik incluis) heeft door de jaren heen al tig van dit soort aanbiedingen gehad en we zijn er alleen een paar niet leuke ervaringen rijker mee geworden.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Zie forumregels.

 

Zoek je een aanbieder, of heb je zelf iets aan te bieden? Om het forum niet helemaal onder te laten sneeuwen in allerlei gezocht!-berichten, is er Vraag&Aanbod. Je kunt in principe alles vragen of aanbieden, mits ondernemersgerelateerd. Bij het aanbieden geldt wel één belangrijke beperking: de zaken die je aanbiedt mogen niet behoren tot je standaard bedrijfsactiviteiten. Bijv: heb je een bureaustoel over of kantoorruimte voor een starter? Prima! Maar, maak je websites en biedt je een website te koop aan, dan is dat tegen de regels.

 

Deze mod gaat niet over V&A maar ik doe het topic dicht.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.