Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
chantaliris
Hallo,
Ik ben een student met een nieuw, leuk en creatief idee voor een type tas.
Ik ben pas sinds een paar dagen begonnen en heb al best een duidelijk beeld in mijn hoofd, op het hoe en waar produceren van deze tassen na.
Ik heb al heel wat website's bezocht en kom gewoon niet op antwoorden die ik zoek.
Als eerst zal ik kort toelichten wat mijn idee is:
Het zullen kleine rugtasjes worden van ongeveer 21cm bij 15cm in drie verschillende types. Ik wil daarbij graag van elke type 20/30 produceren. Dan kom je in totaal uit op een productie van 60/90 tassen. Dit is dus een kleinschalige productie.
Ik had gelezen dat China dan inprincipe al afvalt. Mijn eerste vraag is dus, in welk lang kan ik het dan het best laten produceren? Ik wil goedkope tasjes maken om ze vervolgens voor een laag bedrag te kunnen verkopen. Studentenprijzen moet u aan denken:)
Volgende vraag is, als het land duidelijk is. Hoe kom ik in contact met een productie bedrijf? Ik heb ook bijvoorbeeld op Alibaba gekeken en ben er totaal niet uitgekomen. Wat mij duidelijk werd, is dat je daar alleen al geproduceerde artikelen kan kopen, en niet een product kan laten maken. Dus hoe kom ik echt in contact met een productiebedrijf?
Als laats wil ik weten hoe ze in een productiebedrijf precies weten wat jij wilt? Bijvoorbeeld voor een tas kan ik op indesign precies maken hoe ik hem wil met afmetingen. Maar moet ik dan de stoffen in dat land zelf regelen? Of kunnen zij in dat land op zoek gaan naar het stof dat erop lijkt wat jij wilt? Of maken ze dat stof dan helemaal voor je?
Deze laatste vraag is het minst relevant. Meer verdieping in het hoe en wat nadat ik een productiebedrijf heb gevonden.
Heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie allen antwoorden voor mij hebben:)
Groetjes,
Chantal