Ga naar inhoud

Idee voor nieuw subboard 'feedback op website'?

Geplaatst:

Richard Theuws

Ik zie heel veel topics over internet/websites, en dacht dat het misschien voor de leden wel prettig zou zijn (voor mij persoonlijk wel iig) als er een subboard zou zijn waar je een topic voor je eigen site aan kunt maken zodat mensen er feedback op kunnen geven.

Zo hebben wij hier nogal wat sites, en bij sommigen is de lijst met 'dingen die we nog willen verbeteren' en 'dingen die écht gemaakt moeten worden' zo lang dat we niet meer weten waar te beginnen (onze webdevelopers kunnen niet onbeperkt doorwerken aan 1 site), en met een stukje usertesting/feedback leg je vaak snel de vinger op de meest zere plekken.

Gelukkig hebben we regelmatig fijne klanten die aangeven dat ze ergens tegenaan lopen, maar goed, hoe meer hoe beter.

Je zou daarvoor een stramien kunnen bieden zoals dat hier ook bij 'wat vinden jullie van mijn...' is, wat in het kort uitlegt wat voor site het is en wat de bedoeling(en) zou(den) moeten zijn van een bezoek.

Hoe denken jullie hierover? Is dit al geprobeerd op HL?

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Featured Replies

Geplaatst:

Marco van den Maagdenberg

Geplaatst:

Richard Theuws

• Auteur

hehe yep, maar ik dacht dat dát board (gezien de onderwerpen) daar niet voor bedoeld was :)

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

@Richard: dank voor meedenken. Dat wordt altijd gewaardeerd.

Vanuit HL.nl is idd over nagedacht. In aanvulling op Marco zijn link, zie de uitleg van dat subboard.

Is dit wat je in gedachten hebt? Of wens je hier een andere invulling van? Suggesties zijn altijd welkom.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Richard Theuws

• Auteur

haha ah ja, die is dus met hetzelfde doel ingericht zie ik nu :)

nee, dat lijkt me dikke prima zo, Eens kijken of ik er zo aan toe kom de site waar ik vast mee zit daar in te gooien :)

bedankt allen!

Geplaatst:

Richard Theuws

• Auteur

ah ik zie dat het stramien daar wel heel erg 'vast' staat inderdaad. Zou misschien nog wel e.e.a. anders aan kunnen, even over nadenken :)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.