• 0

SKO-regeling vervallen

Via Syntens aan te vragen: SKO-regeling, voor een extra impuls van innovatie in uw bedrijf...! Via de Subsidieregeling Kennisoverdracht Ondernemers MKB (SKO) kunt u uw bedrijf een nieuwe impuls geven. Markt-en toekomstgericht bezig zijn? Nieuwe technologie? De SKO-regeling helpt innovatieve ondernemers financiele drempels te verlagen!

 

mooi verhaal maar per 1-1 schijnt deze regeling vervallen te zijn, hoor ik net iemand zeggen. dat zou jammer zijn voor clienten die voor haalbaarheidsonderzoeken hierop een beroep konden doen. klopt dit verhaal? zijn er andere regelingen die in de plaats komen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet niet of de regeling is afgeschaft. Zou best kunnen.

 

Een aantal vergelijkbare regelingen zijn:

 

WBSO, loonsubsidie op speur en ontwikkelingswerk

SKE stumulering van kennisoverdracht uit kennisinstellingen (opvolger van de SIT regeling)

MKB-Match, stagiaires uit HBO - WO voor het MKB

Kennisvouchers, inkoop kennis van Uni's door MKB

 

En volgens mij zijn er nog wel een paar regelingen.

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Een aantal vergelijkbare regelingen zijn:

WBSO, loonsubsidie op speur en ontwikkelingswerk

SKE stumulering van kennisoverdracht uit kennisinstellingen (opvolger van de SIT regeling)

MKB-Match, stagiaires uit HBO - WO voor het MKB

Kennisvouchers, inkoop kennis van Uni's door MKB

 

En volgens mij zijn er nog wel een paar regelingen.

 

 

en HIGHERLEVEL natuurlijk! de beste regeling die geen geld kost. 8)

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Senter:

 

Succes Innovatievouchers krijgt vervolg, budget SKO-Strategie en Haalbaarheid ingetrokken

 

In september is de Pilot Innovatievouchers van start gegaan. Voor deze 100 innovatievouchers waarmee MKB-bedrijven kennis kunnen inkopen bij publieke kennisinstellingen was een overweldigende belangstelling. Daarom zal het Ministerie van Economische Zaken de pilot begin 2005 ophogen. U kunt zich als belangstellende laten registreren zodat u op de hoogte wordt gehouden van het vervolg deze pilot.

 

Het Ministerie van Economische Zaken stelt echter in 2005 geen budget beschikbaar voor haalbaarheids- en strategieprojecten van de Subsidieregeling Kennisoverdracht Ondernemers MKB (SKO). In 2005 is wel budget beschikbaar gesteld voor SKO Vernieuwingsprojecten, namelijk EUR 500.000.

 

Blijkt inderdaad dat voor 2005 geen budget beschikbaar is voor SKO, en dus eigenlijk is afgeschaft.

 

Wel vreemd. Niets over gehoord of gelezen tot nu toe...

 

 

Link naar reactie
  • 0

<>

 

Klopt, ik was net te laat met insturen, vernieuwings traject kan nog wel , maar moet je iemand voor en jaar op de loonlijst zetten. Op zich geen verkeerde regeling, maar moet je wel tegen de juiste persoon aan lopen die je kan en wil helpen. Dat valt niet mee!

 

Perry

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.