Ga naar inhoud

top-5 redenen van ontevreden klanten

Geplaatst:

zrski

Het volgende artikel vind ik wel de moeite waard.

 

- Top-5 van unhappy klanten

 

Moraal van het verhaal, zorg goed voor je bestaande klanten! ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Featured Replies

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Consument vindt eerlijkheid uiterst belangrijk

[bron: MKB nieuwsbrief]

 

De hedendaagse consument vindt bij het verrichten van een zakelijke

transactie menselijke waarden als respect, eerlijkheid en vriendelijkheid

belangrijker dan traditionele factoren als het product, de prijs of de

service zelf. ...

Lees verder : Lees verder >>>

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.