• 0

Biedmeer webshop, opstappen naar andere aanbieder i.v.m. vindbaarheid?

Ik heb op moment een webshop (6 maanden oud). Behoorlijke omzet, maar ik wil graag verder groeien. Op het belangrijkste keyword sta ik op nummer 1. Op kleine longtails (2 woorden, mag je het dan longtail noemen? ;D) en normale longtails scoor ik hoog (top 5).

 

Op het synoniem van mijn belangrijkste keyword scoor ik vrijwel niet.

 

Nu hoor ik links en rechts op fora dat biedmeer (daar draait mijn webshop onder) niet zo goed is voor SEO, etc.. Hoe kan het dan, dat ik dan nr 1 ben op mijn keyword (toch behoorlijk concurrentie)?

 

Daarbij is het handig om over te stappen naar een betere webshop aanbieder, seoshop, etc ,etc.? Om nog beter gevonden te worden?

 

Wie heeft hier ervaring mee?

 

Er zit super veel werk in mijn webshop, en denk dat het overstappen naar een andere aanbieder veel werk gaat opleveren. Dat heb ik er graag voor over mocht ik ook de effecten merken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Avesnl, om het voor jezelf overzichtelijk te houden en alle commentaren in 1 topic te houden, wellicht dit topic samenvoegen met deze? Maar dat mag een modje beslissen. In elk geval zijn het gave producten waar naar mijn mening toekomst in zit.

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Een goede webshop krijg je natuurlijk niet alleen met de juiste techniek. Er zijn zo al een heel aantal zaken met je huidige webshop die je al kan verbeteren, denk aan:

 

- Title metatag

- Description metatag

- Je tekst "Waarom kopen bij..." is een afbeelding. Maak daar tekst van, daar kan Google iets mee.

- Ik mis teksten bij je categorieën

- Backlinks

 

Dit zijn slechts een paar zaken die je kan verbeteren en die je kan gebruiken om beter te scoren op synoniemen.

 

Dat gezegd te hebben denk ik dat je inderdaad beter naar andere software of een andere aanbieder kan gaan zoeken. Je website is nou niet echt mooi te noemen, en eerlijk gezegd zou ik twijfelen om er iets te kopen. Doe dit wel op de juiste manier, je zal niet de eerste zijn die al zijn waarde in rook op ziet gaan vanwege het niet goed redirecten van URL's etc. Beter nu actie ondernemen, dan dat je straks aan alle kanten ingehaald wordt.

 

 

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.