Nu zit ik met de vraag waarvan ik het antwoord niet kan vinden op sites van de belastingdienst of het UWV. Het gaat om de volgende situatie. Mijn vrouw is zelfstandig ondernemer en heeft een zwangerschapsuitkering (ZEZ-uitkering) gehad. Uit de jaaropgaaf van het UWV blijkt het te gaan om een WAZ met WAZO. Vervolgens vraag ik mij af in hoeverre deze uitkering wordt gezien als een arbeidsongeschiktheidsuitkering en of zij recht heeft op startersaftrek bij arbeidsongeschiktheid?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Coenio1984
Coenio1984
Beste mensen,
Nu zit ik met de vraag waarvan ik het antwoord niet kan vinden op sites van de belastingdienst of het UWV. Het gaat om de volgende situatie. Mijn vrouw is zelfstandig ondernemer en heeft een zwangerschapsuitkering (ZEZ-uitkering) gehad. Uit de jaaropgaaf van het UWV blijkt het te gaan om een WAZ met WAZO. Vervolgens vraag ik mij af in hoeverre deze uitkering wordt gezien als een arbeidsongeschiktheidsuitkering en of zij recht heeft op startersaftrek bij arbeidsongeschiktheid?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groeten,
Coen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47488-waz-betreft-wazo-icm-startersaftrek-bij-arbeidsongeschiktheid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag