Ik wil groot denken en dit concept op den duur invoeren in heel Nederland. Binnen 2 minuten heeft klant verse Turkse koffie. De klant kan kiezen uit 10 verschillende soorten smaken. Ik heb een locatie gevonden 2 straten buiten de kern van de winkelstraat van Deventer. Huurprijs €700: wat ik eigenlijk veel vind.
Zou dit succes kunnen zijn bij het Nederlandse volk? Ik ben zelf van Turkse afkomst, maar wil dit historische concept nu echt invoeren. Mijn doel uiteindelijk is om telkens een plek in te nemen dichtbij station.
Turkse snoep naast de koffie is gratis.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Locatie uitgezocht, prijs van de producten uitgezocht, welke vergunningen je nodig hebt uitgezocht.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mijn uitdaging is om het concept Turkse koffie te laten concurreren met Star Bucks koffie.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Turkse koffie wordt nu geserveerd in restaurants en dan wel 1 smaak. Nu wil ik een Turkse koffiewinkel die zich alleen maar richt op Turkse koffie.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Of het concept kans van slagen heeft onder het Nederlandse volk.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
aydin1
aydin1
Omschrijving van je concept:
Beste forumleden,
Ik wil groot denken en dit concept op den duur invoeren in heel Nederland. Binnen 2 minuten heeft klant verse Turkse koffie. De klant kan kiezen uit 10 verschillende soorten smaken. Ik heb een locatie gevonden 2 straten buiten de kern van de winkelstraat van Deventer. Huurprijs €700: wat ik eigenlijk veel vind.
Zou dit succes kunnen zijn bij het Nederlandse volk? Ik ben zelf van Turkse afkomst, maar wil dit historische concept nu echt invoeren. Mijn doel uiteindelijk is om telkens een plek in te nemen dichtbij station.
Turkse snoep naast de koffie is gratis.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Locatie uitgezocht, prijs van de producten uitgezocht, welke vergunningen je nodig hebt uitgezocht.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mijn uitdaging is om het concept Turkse koffie te laten concurreren met Star Bucks koffie.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Turkse koffie wordt nu geserveerd in restaurants en dan wel 1 smaak. Nu wil ik een Turkse koffiewinkel die zich alleen maar richt op Turkse koffie.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Of het concept kans van slagen heeft onder het Nederlandse volk.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47525-turske-koffiezaak-met-10-verschillende-smaken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag