Ik zit met een probleem waar ik geen concreet antwoord op kan vinden, ik heb een kleine groothandel en heb hier ook particuliere klanten die hun producten gewoon bij mij op de zaak kopen (gewoon vanaf huis) maar waarvan ik verder geen gegevens krijg, hetzelfde idee als een snackbar, supermarkt, of wat dan ook. Hoe boek ik deze in mijn administratie? of hoe werkt het?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rubenD
rubenD
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem waar ik geen concreet antwoord op kan vinden, ik heb een kleine groothandel en heb hier ook particuliere klanten die hun producten gewoon bij mij op de zaak kopen (gewoon vanaf huis) maar waarvan ik verder geen gegevens krijg, hetzelfde idee als een snackbar, supermarkt, of wat dan ook. Hoe boek ik deze in mijn administratie? of hoe werkt het?
Mvg Ruben
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47624-hoe-boek-ik-een-factuur-in-bij-klanten-die-producten-afhalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag