Ik ben bezig met een software programma dat niet alleen heel snel informatie op het juiste moment naar voren kan halen, maar ook de mogelijkheid biedt om die gegevens gelijk te wijzigen in je database waar relaties in beheerd worden zoals Outlook, GoldMine Act etc..
Denk dan aan:
- adres gegevens completeren.
- of relaties mogelijk niet in surseance of failliet zijn.
- kvk nr etc..
- telefoonnr
Programma is nu dusdanig af dat we er allerlei configuraties aan toe kunnen voegen. Daar momenteel nog aan de website wordt gewerkt en pas 1 maart online willen gaan, hebben we nog tijd om er allerlei configuraties aan toe te voegen.
Mijn vraag is dan ook, aan wat voor informatie zou je als ondernemer nog meer behoefte hebben en op welk moment zou dat je dat op welke wijze naar je toe will laten komen?
Andere voorbeelden zijn mogelijk:
- aandelen koersen over bedrijven (maar denk dat daar al genoeg in wordt voorzien. Hoogstens zou ik in staat zijn om informatie te kunnen mixen, van twee sites bijvoorbeeld)
- Op welke websites staan mijn concollega op een website gernoemd?
- Al je klanten in één keer op een geografisch kaartje kunnen plotten.
- soortgelijke adressen van klanten die al in een database zitten
- de adresgegevens van de buren van een adres die uit de database .
Waar zou ik een ondernemer nou nog meer blij mee kunnen maken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
perry
Ik ben bezig met een software programma dat niet alleen heel snel informatie op het juiste moment naar voren kan halen, maar ook de mogelijkheid biedt om die gegevens gelijk te wijzigen in je database waar relaties in beheerd worden zoals Outlook, GoldMine Act etc..
Denk dan aan:
- adres gegevens completeren.
- of relaties mogelijk niet in surseance of failliet zijn.
- kvk nr etc..
- telefoonnr
Programma is nu dusdanig af dat we er allerlei configuraties aan toe kunnen voegen. Daar momenteel nog aan de website wordt gewerkt en pas 1 maart online willen gaan, hebben we nog tijd om er allerlei configuraties aan toe te voegen.
Mijn vraag is dan ook, aan wat voor informatie zou je als ondernemer nog meer behoefte hebben en op welk moment zou dat je dat op welke wijze naar je toe will laten komen?
Andere voorbeelden zijn mogelijk:
- aandelen koersen over bedrijven (maar denk dat daar al genoeg in wordt voorzien. Hoogstens zou ik in staat zijn om informatie te kunnen mixen, van twee sites bijvoorbeeld)
- Op welke websites staan mijn concollega op een website gernoemd?
- Al je klanten in één keer op een geografisch kaartje kunnen plotten.
- soortgelijke adressen van klanten die al in een database zitten
- de adresgegevens van de buren van een adres die uit de database .
Waar zou ik een ondernemer nou nog meer blij mee kunnen maken?
Perry
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4768-nieuw-zoekmethode-voor-informatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag