• 0

forum of marktplaats voor diensten

Ik ben bezig met een onderneming te starten en kan daarbij wel wat hulp en kennis gebruiken. Vooral op het gebied van productdesign, marketing/branding, website en administratie. De afgelopen weken heb ik voor raad en daad vooral gebruik gemaakt van Higer Level en fiverr waar ik zeer tevreden over ben. Zijn er meer van dit soort professionele forums? Of nog liever is er in Nederland ook een goede marktplaats voor diensten zoals Fiverr dat internationaal is?

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben bezig met een onderneming te starten en kan daarbij wel wat hulp en kennis gebruiken. Vooral op het gebied van productdesign, marketing/branding, website en administratie. De afgelopen weken heb ik voor raad en daad vooral gebruik gemaakt van Higer Level en fiverr waar ik zeer tevreden over ben. Zijn er meer van dit soort professionele forums? Of nog liever is er in Nederland ook een goede marktplaats voor diensten zoals Fiverr dat internationaal is?

 

Hoi,

 

Als je diensten op een forum plaatst, is het plaatsen van een dienst toch gratis?

 

Wat maakt jouw relevant?

 

En voor wat heb je informatie over productdesign nodig, sinds je geen product hebt?

 

gr

 

Maarten

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

ik heb samen met wat kennissen een aantal prototypes/schetsen gemaakt van produkten als regenjassen, regenhoedjes, paraplu's en een zwemtas en een watercovertas. Allemaal producten die te maken hebben met water en qua design hetzelfde. Echter qua product comfort en functionaliteit en ook qua mode design zou ik daar graag iemand nog naar willen laten kijken. Nu op het begin wil de meeste investeringen in voorraad + verkoop doen en pas later in administratie, website, pand, branding en andere facilitaire zaken. Dus vandaar mijn zoektocht naar laagdrempelige ondersteuning

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie
  • 0

Services als 99designs / brandsupply bijvoorbeeld?

 

Diensten als administratie etc, tja, dat is voor degenen die dat leveren natuurlijk hun bron van inkomsten, dus dat ga je OF zelf uitzoeken en zelf doen, of gewoon voor betalen (zoals je vast ook betaald wil worden voor de paraplu's die je gaat verkopen ;)).

 

Er is wel aardig wat software op de markt die je vooruit kan helpen, zoals moneybird / whiteworks enzovoorts.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 78 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.