• 0

Doorbelasting kosten kerstdiner

Goedemiddag,

 

Met het personeel van alle bedrijven in de groep hebben we een kerstdiner gehad eind vorig jaar.

Deze kosten zijn betaald vanuit 1 B.V.

 

Nu wil ik de kosten hiervan doorbelasten aan de andere B.V.'s met personeel in de groep.

Hoe moet ik met de btw omgaan? De kosten die ik heb gemaakt heb ik inclusief BTW in de kosten geboekt. Maar wat zet ik nu op mijn facturen naar die andere B.V.'s?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Levi,

 

Dit topic wordt gesloten op het vermoeden dat dit geen ondernemersvraag betreft, maar een vraag van een werknemer ten behoeve van (de administratie van) het bedrijf waarvoor hij werkzaam is.

 

Mocht ik het mishebben, stuur mij dan aub een PM

 

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.