Ga naar inhoud

Hoe administratiekosten in rekening te brengen bij bedrijfsbeëindiging

Geplaatst:

Lloyd_nimdA

Geachte dames / heren,

 

Ik voer de boekhouding voor een bedrijf die onlangs, per 31 december 2014, is beëindigd. Voor dit bedrijf voer ik op dit moment de administratie voor 4e kwartaal van 2014 om vervolgens de BTW-aangifte in te dienen. Vervolgens wil ik als slot de laatste activiteiten voor de bedrijfsbeëindiging verrichten.

 

Ik nader u met de volgende vraag:

 

Het is inmiddels januari 2015.

Kunt u mij aangeven hoe ik de administratiekosten aan dit bedrijf in rekening kan brengen, om de deze kosten nog te laten drukken op het laatste boekjaar van het bedrijf vóór de beëindiging?

 

Kan ik Alstublieft een spoedige reactie van u krijgen, gezien de beperkte tijd voor het indienen van de aangifte?

 

Alvast Hartelijk dank!

 

Met vriendelijke groet,

 

L.R. Khodabaks

Featured Replies

Geplaatst:

Marjan

Meest logische is om de te verwachten kosten op te nemen als voorziening.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.