Ik heb al veel gelezen over de BTW correctie voor het privégebruik van de auto. Helaas is het mij nog niet helemaal helder op welke manier dit administratief verwerkt moet worden.
Ik maak gebruik van Ficsus. Op het tabblad 'BTW' kan ik in de sectie 'privégebruik' onder de kolom 'BTW' het verschuldigde bedrag invoeren (zie bijgevoegd plaatje). Bij inkomsten heb ik het bedrag van de auto ingevoerd.
Ik vraag me af of dit de enige handeling is om de BTW correctie te administreren....of mis ik nog iets?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Aldebaran
Aldebaran
Ik heb al veel gelezen over de BTW correctie voor het privégebruik van de auto. Helaas is het mij nog niet helemaal helder op welke manier dit administratief verwerkt moet worden.
Ik maak gebruik van Ficsus. Op het tabblad 'BTW' kan ik in de sectie 'privégebruik' onder de kolom 'BTW' het verschuldigde bedrag invoeren (zie bijgevoegd plaatje). Bij inkomsten heb ik het bedrag van de auto ingevoerd.
Ik vraag me af of dit de enige handeling is om de BTW correctie te administreren....of mis ik nog iets?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48315-btw-correctie-prive-gebruik/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag