Ik heb een vraag over een openstaande management fee. Mijn bedrijf is opgezet in een holding / werkmaatschappij structuur. Vanuit de holding factureren de aandeelhouders maandelijks een management fee naar de werkmaatschappij.
De management fee is iedere maand gefactureerd, maar er was niet altijd voldoende cash om deze facturen te voldoen. Gevolg: een groot bedrag op de crediteuren van de management fee.
Ik zou dit bedrag graag activeren, aangezien het er niet naar uit ziet dat dit op de korte termijn wordt voldaan. Hoe zou deze boeking eruit zien?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
patricksteenks
patricksteenks
Ik heb een vraag over een openstaande management fee. Mijn bedrijf is opgezet in een holding / werkmaatschappij structuur. Vanuit de holding factureren de aandeelhouders maandelijks een management fee naar de werkmaatschappij.
De management fee is iedere maand gefactureerd, maar er was niet altijd voldoende cash om deze facturen te voldoen. Gevolg: een groot bedrag op de crediteuren van de management fee.
Ik zou dit bedrag graag activeren, aangezien het er niet naar uit ziet dat dit op de korte termijn wordt voldaan. Hoe zou deze boeking eruit zien?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48487-openstaande-vordering-management-fee-aandeelhouders-activeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag