Ga naar inhoud
Geplaatst:

Woutervvark

Mijn vraag is:

Stel een organisatie wil een deel/een kantoorruimte verhuren aan een externe partij. Welke aspecten bepalen dan de hoogte van de kostprijs?

Zijn er nog meer aspecten naast:

x Servicekosten (c.a. 25-30%)

x Locatie (categorieën A1/A2/B1/B2/C)

 

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

x Vergelijkbare prijzen in de omgeving, (voor soortgelijke panden)

 

Kijk eens rond op verhuursites als fundainbusiness, dan krijg je al snel een gevoel. Wij zijn op dit moment op zoek naar een mooi pand, en dan zie je dat er heel duidelijk een lijn in zit tussen wat €60 per m2 kost en wat €130 bijvoorbeeld.

Geplaatst:

Bazzio

klinkt als een huiswerkvraag? :-\

 

zo niet, bij deelverhuur lijkt het mij ook relevant of er:

*zelfstandige faciliteiten zijn zoals een pantry

*wel of geen eigen ingang?

*evt. parkeren op eigen terrein

"zoek het maar uit"

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.