na lang op internet naar tarieven te hebben gezocht , ben ik met mijn vraag op deze website terecht gekomen. Ik heb een website die 165.000 unieke bezoekers per maand trekt, en meer dan 1.7 miljoen page views per maand heeft.
Ik ben sinds kort gestart met de verkoop van advertentieruimte voor mijn website. De website trekt alleen maar hbo- / wo studenten van 17-25 jaar. Wat is een reeel cpm bedrag om te vragen aan adverteerders? Ik heb voorheen alleen met vaste tarieven gewerkt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pieterpaul1991
pieterpaul1991
Hallo,
na lang op internet naar tarieven te hebben gezocht , ben ik met mijn vraag op deze website terecht gekomen. Ik heb een website die 165.000 unieke bezoekers per maand trekt, en meer dan 1.7 miljoen page views per maand heeft.
Ik ben sinds kort gestart met de verkoop van advertentieruimte voor mijn website. De website trekt alleen maar hbo- / wo studenten van 17-25 jaar. Wat is een reeel cpm bedrag om te vragen aan adverteerders? Ik heb voorheen alleen met vaste tarieven gewerkt.
Groetjes,
Pieter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48816-wat-voor-cpm-bedrag-te-rekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag