Enige tijd terug heb ik een opdracht in overleg met de opdrachtgever afgebroken omdat we niet prettig samenwerkten. Dat ging in goed overleg, maar er was nog een conflict over de facturen. Inmiddels hebben we daarin een akkoord bereikt wat voor beide partijen werkbaar is.
Ik vraag me alleen af hoe ik dit administratief moet verwerken. Ik heb in totaal twee facturen verstuurd. Men heeft me nu gevraagd een nieuwe factuur te sturen voor het overeengekomen bedrag, maar hoe boek ik dan die andere 2 af, en hoe verwerk ik dat in mijn BTW aangifte?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ruysch
Ruysch
Enige tijd terug heb ik een opdracht in overleg met de opdrachtgever afgebroken omdat we niet prettig samenwerkten. Dat ging in goed overleg, maar er was nog een conflict over de facturen. Inmiddels hebben we daarin een akkoord bereikt wat voor beide partijen werkbaar is.
Ik vraag me alleen af hoe ik dit administratief moet verwerken. Ik heb in totaal twee facturen verstuurd. Men heeft me nu gevraagd een nieuwe factuur te sturen voor het overeengekomen bedrag, maar hoe boek ik dan die andere 2 af, en hoe verwerk ik dat in mijn BTW aangifte?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48934-nieuwe-factuur-of-debetfactuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag